Babyjewels Geboortekaarten garandeert een 100% klanttevredenheid op al haar diensten. Wij vinden het namelijk belangrijk dat jij als klant tevreden bent.
Milieu
Al onze kaarten worden gedrukt op FSC-gecertificeerd papier. Hierdoor voldoen we aan de hoge milieu vereisten.
Babyjewels Geboortekaaten heeft het milieu hoog in het vaandel en zorgt ervoor dat er zo min mogelijk verlies
optreedt tijdens haar dienstverlening.
Niet tevreden?
Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn over onze dienstverlening of heb je een klacht, dan vragen we dit binnen 14 dagen aan ons kenbaar te maken. Dat kan op de volgende wijze:
per telefoon of whatsapp (06) 46015867 - op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 uur (buiten deze tijden kun je ons beter mailen).
schriftelijk: Babyjewels Geboortekaarten, Bosveldstraat 40, 6462AX, Kerkrade.
Wij doen er alles aan om jouw probleem binnen 72 uur naar 100% tevredenheid op te lossen. Dat beloven we!
Eigen verantwoordelijkheid
Een aantal zaken zijn echter je eigen verantwoordelijkheid. Daarmee bedoelen we de kwaliteit van de eventuele foto of beeldmateriaal dat je zelf hebt geupload, het aanbrengen van wijzigingen aan bestaande ontwerpen, de juistheid van het adres van de bestelling en de teksten die je zelf op de kaartjes hebt aangebracht. Voor deze onderdelen is Babyjewels Geboortekaarten niet verantwoordelijk. Kijk je kaartje dus extra goed na voordat je gaat bestellen, het is helaas niet mogelijk om achteraf wijzigingen aan te brengen. Let hierbij ook op het verschuiven van de achtergronden, zorg dat achtergronden goed uitgevuld zijn (dit is namelijk niet altijd goed zichtbaar in de editor, maar kan wel voor witte of andere gekleurde randen zorgen op je kaartjes), je kunt dit controleren door op afbeelding bewerken en vervolgens op uitvullen te klikken. Ook kan het voorkomen dat de kleur van het drukwerk afwijkt van de kleur op jouw desktop, telefoon of tablet, dit kan mede afhankelijk zijn van je beeldscherminstellingen. Bestel daarom eerst altijd een proefdruk van je kaartje.
Klachten over drukwerk
Onze kaartjes worden gedrukt door een gerenomeerde drukkerij op papiersoorten van hoge kwaliteit.
Heb je desondanks een klacht over het drukken of snijden van je kaartjes? Stuur dan een mail met duidelijke foto's naar info @ babyjewels-geboortekaarten . nl (zonder spaties).
Indien het nodig is om de kaarten opnieuw te laten drukken zullen wij de kaarten zo snel mogelijk laten drukken en verzenden.
Klachten over verzending
Wij zijn afhankelijk van de snelheid van de post of pakketbezorgdienst, hier kunnen wij helaas geen garantie bieden. Wel garanderen wij dat we ons best doen om bestellingen zo snel mogelijk bij de post of pakketdienst aan te bieden. Het kan soms voorkomen dat je bestelling iets langer onderweg is dan verwacht.
Heb je een klacht over de levertijd of bezorgwijze van je bestelling? Dan willen we dat graag weten.
Veilig betalen
Voor de afhandeling van betalingen maakt Babyjewels Geboortekaarten gebruik van de diensten van Mollie - een gerenommeerde en grote aanbieder van online betalingsdiensten. Je betaalt bij ons niet extra voor de betaling die je doet. Je rekent dus uitsluitend je eigen bestelling af. Je kunt bij ons op een veilige manier betalen.
Tips, advies en vragen
Heb je tips voor Babyjewels Geboortekaarten, advies voor de verbetering van onze dienstverlening of andere vragen, dan horen wij die graag. We staan open voor suggesties en aanbevelingen.